tisdag 30 augusti 2011

Vecka 34 i helhet,,,,

Åhhh... jag har verkligen kommit in i en liten svacka.... Allt känns rätt jobbigt just nu :(
Var hos läkaren i går... har ju såååå ont i mina händer... lederna vid knogarna och tummen :(
Han trodde att jag fått tennis arm... Och jag som inte ens spelar tennis! ha ha ha... skämt åsido...
En inflammation i armen iaf... Så nu käkar jag antiinflammatoriska (hur nu d stavas....) tabletter i 10 dagar och hoppas på en förbättring!
Gick hem idag runt lunch. Hade såååå ont! Lika bra att kanske ta d lugnt och vila lite. Så kanske man blir bra snabbare!


Förra veckan hände inte allt för mycket. Jobb, jobb, jobb...
Tränade lite oxå så klart... Bodycombat! Love it!


Fredag fick vi fin besök av Ewa och Elin. Vi grillade och käkade kräftor till förrätt. Och den va vi så mätta att vi inte ens orkade göra äppelpaj... Men chips gick så klart ner.... Ovanligt?! Not!
Vi spelade lite kort och bara hade super skoj!



Krällesiva ;)


Kvällsmys... me våra mobiler... inte heller ovanligt ;)



UNO!

Tjejerna hade även fått så mina Hello Kitty läsk av bästaste Annika och Jens som dom skulle ha till sitt fredags mys. Gissa om jag hade 2 glada tjejer... Och jag själv då... För jag fick ju en oxå ;) Eftersom d va ju Hallonsoda i!! Min Favvo!!


Hello Kitty! :D





I lördags va  vi hem till Familjen Granath och hälsade på efter en sväng till pressbyrån där jag och tjejerna käkade lite glass å mös i solen!



Mina sötisar! <3


Lollo va smart... i denna får man ju 4 st glassar OCH tatueringar!


Att d ska vara så kul att klä ut sig ;)


Sen fick jag iaf besök av min vän Annapanna. Tom va på poker kväll så vi hade en riktig tjejkväll här hemma. Tjejerna gillar tjejekvällar :) Jag gjorde min korvstroganoff  (som annapanna hade som önskemål till lördags middag... ) En av hennes favorit rätter ;)



Sofia, Annapanna, Lovisa och ? (bulan på magen) hi hi


Sen Svullades d chips och dipp till Fast Five! Me love! Gillar filmer me fart!!
Så länge sen jag å Anna träffades! Så mysigt!
Åh Annapanna ska bli mamma! MYYYYS!


Passade även på att göra ett armband till henne... Många som gillar mina armband... Något man borde satsa på kanske ;) Dock inte så lönsamt kanske... Men kul!



D va den veckan d... Hoppas denna går fort!!

Later................

2 kommentarer:

  1. Har saknat dina uppdateringar men nu fick jag en redig uppdatering! Härligt!

    Hoppas verkligen tabletterna hjälper. Inte roligt att ha ont och ohållbart i vårat yrke.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Shes back - yeay!

    Bästa myskvällen på länge och armbandet - I LOVE!!! Tack gulle du!

    SvaraRadera