onsdag 10 augusti 2011

Vad hände med dag 14 - till sista semesterdagen???

Att man ska vara så dålig på att uppdatera... jag som hade stenkoll på alla dagarna under semestern...  Damn!


Ville ju inte skriva att vi va på semester i Finland... Då e d ju liksom fritt fram för tjyyyven att komma på besök... så jag ska se om jag kanske kommer i lite tillbaka i tiden... Men me mitt minne blir d inte lätt ;)
Som tur va så använde jag min nya mobil till något annat än att fejsa ;) Skrev typ som en liten dag bok i min Memo... så här kommer dag 1 och 2.


Onsdag... och idag åker vi till Finland med Toms mamma och Gunnar, Henke, Katja och Elma.
Skönt att få komma bort lite. Tjejerna har längtat efter denna resa sen vi va där sist... För 2 år sen.
Idag tar vi båten över till Finland och kommer fram 07.00 finsk tid.
Mer om detta senare...


Tordag och nu sitter vi i bilen... Vilket vi kommer att göra ett antal timmar i dag...
I går käkade vi på Grill House ombord på båten. Jag fick min efterlängtade oxfile!! Så gott! MUMS!
men så klart blev d något fel på vår beställning så vi fick ju vänta hur länge som helst :( Men den som väntar på något gott... :) 



I väntan på maten :)





Efter d gick vi till Taxfree... 2000 spänn bara så där!  Meningen va att tjejerna skulle få hoppa lite i bollhavet, men Fia hann vara där ca 5 minuter och Lovisa inget... Vi kom försent :( Lollo va lite ledsen, men d gick över rätt fort. För vi gick till baren och tjejerna fick dansa till livebandet och fick roliga alkohol fria drinkar me självlysande drinkpinnar. 



Trötta tjejer ;)




Kusin Elma dansar :)


Sötis Lovisa <3


Gullunge Sofia <3




Sen följde en lååång natt... För jag har så svårt att sova på båten...



Morgon och väntan på att få komma av båten...



Nu ska jag bara leta upp lite flera bilder så jag kan fortsätta med dom följande dagarna!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder när barnen ligger i runda fönstret och tittar ut! =)

    SvaraRadera
  2. Haloj!
    Dax att uppdatera ;)

    Nina

    SvaraRadera