onsdag 17 augusti 2011

hur e d möjligt?

Tjejerna hinner gå på dagis i en dag så e Sofia magsjuk!! Va fan! Har vi tur eller???!
I går tog vi fästing vaccinet... Å jag mår så dåligt... För Sofia är redan rädd för sprutor.
D har varit ganska många den senaste tiden... Så när vi hoppade ur bilen såg hon att tom gått fram till bussen. Å säger... Vart ska pappa?! Han står ju där borta svarar jag och fick till svar... : Jag vill inte ta spruta!!
Hon visste direkt när hon såg bussen... Detta e liksom den 3:e sprutan nu. Så nu tar d iaf 3 år till nästa!
Men d tog ca 30 minuter för oss 4 att ta sprutan. 2 minuter för Tom och Lovisa. 1 för mig och 27 för Sofia.
Hon tokvägrade! Värsta kriget, så nu e hon väl ännu räddare stackarn. Men vad gör man :(
Lollo e så härlig... Hon tittade in i bussen medan jag försökte övertala Sofia och säger:
- Nu får nu skynda er på! Jag vill ta min spruta! Ha ha ha... Hon visste nämligen att man får en klubba efteråt :D
Inte ett pip från henne!
Men nu har man lite dåligt samvete för att man typ tvingar Fia att vaccinera sig :( men hon slutade gråta så fort nålen va borta och började typ skratta... Tokstolle! ;)






Idag har jag putsat lite fönster oxå... bara 2,5 timme tog d... men men ;)
Någon annan som kanske behöver ;)



Torsdag i morn... underbart ;)

Natti natt!

1 kommentar:

  1. Det vore bättre om vi utrotningshotade alla dumma fästingar så vi slapp ta dom där sprutorna. Varför ska vi behöva lida för dom är så dumma? ;)

    SvaraRadera