måndag 15 augusti 2011

Första veckan avklarad!

Denna vecka har ju gått hur fort som helst! När jag började i måndags efter 4 veckors semester trodde jag aldrig denna vecka skulle ta slut... men den va över på ett kick!
Kanske kan bero på att jag fick vara utlånad till Annikas avdelning... Va lite roligare då liksom och dagarna bara flög förbi ;)


Sen va fredagen äntligen här! Då skulle ju våra underbara vänner Annika och Jens komma på besök och äta lite grilla... hos just familjen Grilla ;)



Fina Mamma Annika och Pappa Jens!




D va en mycket trevlig kväll me mycket god mat och väldigt trevligt sällskap!
Tjejerna gillar ju detta par väldigt mycket... Och jag tror Lovisa är lite förtjust i Jens... Bilden säger mer än tusen ord ;)



Kan inte va lyckligare ;)

Det roliga va att innan hon hamna i hans knä, stod hon bara nedanför honom och log å såg lite blyg ut...
Så jag frågade vad hon ville och då bara flinade hon å tittade på Jens... Så jag frågade om hon kanske ville sitta i hans knä... Hon bara nickade å så hur lycklig ut som helst :D Ha ha ha .... söta unge!


Fröken såpbubbla! D e grejen just nu ;)

På begäran av Annika lägger jag upp denna bild från förra året när vi va i Eskilstuna... Från Make Up Store kvällen... Hade ju ingen blogg då så bilden får väl komma upp nu ;)


Så, nu har jag nog kommit ikapp me bloggen ;)

Over and out!


1 kommentar:

  1. Åh va fint skrivet : Mamma Annika och Pappa Jens! =)

    Vi är lika förtjusta i flickorna som dom verkar vara i oss , hih. Så himla sött kort på Lollo & Jens.

    Och så snygga vi var på make up store kvällen! =)

    SvaraRadera