fredag 16 december 2011

Kan man få nog av smink å smink tips??

Asså detta me smink!! Att det kan vara så kul!!
Önskar att man gjorde något med sitt liv när man gick skolan... Då kanske man kunde får gör det man helst av allt vill! Sminka folk! Men drömma går ju ;)


Förra julen fick jag ett presentkort av mor å far på MakeUpStor... (värdens bästa butik!) 
Som gick ut nu i helgen. Så eftersom jag ändå skulle ut å dansa så gör d ju inget om man fick piffa upp sig ordentligt ;)


Åkte iväg till M.U.S i stinsen och när dom frågade hur jag ville bli sminkad sa jag bara:
- Ingen färg är för konstig... sååå GO NUTS!
Så detta är resultatet:



Rätt kul, för när jag va klar så sa dom att detta va nog d modigaste dom fått göra och ville lägga upp den på sin Fejja... Så nu finns man med där oxå! Måste göra detta lite oftare tror jag... man får ju så mycket tips :)

Sen finns det en så underbar blogg som jag även följer... som alla som gillar smink borde följa!
Så duktig på att sminka å ge tips å idéer :)


Hoppas kanske på flera presentkort på MakeUpStore i år igen ;)

1 kommentar:

  1. Helt galet jävla snygg blev du! =)

    Kram Annapanna

    SvaraRadera