fredag 16 december 2011

Sjukstuga...

Fy tusan va detta e segt!
Först vart jag sjuk...hemma i en vecka, jobbade i 3 dagar, sen vart lilleskrutt sjuk, feber å förkyld... sen lagom till förr förra helgen så blev Tom magsjuk. Jobbade i ca 4 dagar och sen så klart blev den stora sessan sjuk istället!!
Feber å hostar... Så hon missade ju så klart Lucia. Som hon har längtat efter...
Så Lollo fick besök av syrran å Wille. I vanliga fall får inte andra släktingar å vänner följa med då d är så lite med plats på dagis. Men eftersom att jag inte kunde hänga med fick syrran ta min  plats :)
Men jag å Sofia Lussade lite här hemma istället. Hade köpt lussebulle å pepparkaka till henne.
Jag själv äter ju inte sånt just nu... Kör min LCHF diet... fast jag gillar ju ändå inte saffran... Så man blev inte ens sugen ;)
Sen dagen efter... Ja, då va d dax för lilleskrutt igen... Hostar så hon nästan spyr... Så hon fick vara hemma hon med sen... 
Så nu har jag 2 sessor som låter som små hundar här hemma... Skällande hosta :(
Kommer bli en rolig jul om detta fortsätter...


Dagen felsägning: Ska jag Tvätta och kissa händerna??
Ska vara: Ska jag kissa och tvätta händerna??


Behöver jag säga att lilleskrutt brås på sin mor ;) Ha ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar