lördag 3 december 2011

Oktober och November i bilder...

Jag e ju bara helt sämst på att uppdatera!!
Varje dag som går så tänker man att nu e d ju försent att skriva om det...
Så går dagarna och så har d gått en månad... så nu gör jag d lättare för mig...
Bilder om vad som hänt i oktober och november :)



Vi skulle haft klassträff för alla 9:or men dom som arrangerade detta
blåste oss på allt å gick i konken!
Men Tove tog tag i allt å styrde upp ett party på Rickards istället.
Vi förvärmde hemma hos mig :)
Jätte lyckad kväll!


Började med akupunktur för min tennisarm... med elchocker :)
Ingen höjdare... men d funkar! Går där 2 gånger i veckan.
Och har inte ont längre! Vilken befrielse!


Måste lägga in lite mysbilder... När dom inte bråkar ;)


Provar fina mössor.


Har varit sjukskriven och passade på att hälsa på hemma hos syster och Wille <3



Börjar få tillbaka lusten att göra halsband oxå ;)


Nu är d dax att göra något åt min diet... Så detta e frullen. Försöker mig på LCHF igen :)


Bästaste grejen just nu... Gör min frulle i Smooth Choppern :)


Spökfest på dagis... i år ville dom inte vara prinsessor... utan häxor :)


Hell Yeah!


Va i kista med Linda... Första gången på länge lunchen inte bestod av sushi när man e där...
utan en fin sallad :)



Nytt inköp till den mörka hösten.


Ny perfekt sak från tupperware. Easy Delight. Perfekt att göra omelett i!
Perfekt till min LCHF diet :)


Så va d äntligen dax! Skalman ska få ett hem!


Ett...


två...


tre...


Klar! 
Tack bästaste syster yster!





Lite mera bilder på luncher :)


Flera armband... någon som kanske vill ha ;)


Vart e hösten... nu blommar d igen...?!


Konsert dax! Men först käka hos Sandra. Johans goda smörgåstårta!
Inte direkt LCHF... men d funkade bra ändå :)


Sen det jag väntat på såååå länge! Sandras Muffins! Semelmuffin!


Sen skulle d drickas baylis... Sandra hjälpte till å hälla upp :)
Fick även smaka den nya goda chipsen... 

Så gooooda!

Sen bar d av till Hovet för att se In Flames:)
Mycket trevlig kväll!! Tack Sandra och Johan för allt gott att äta och dricka.
Och Tack Jennie å Janne å Patrik å Malin och min älskade man Tom För en underbar kväll!

Nu har jag snart kommit ikapp :)

2 kommentarer:

  1. Wawawiiiwa! Här har det hänt grejjer! Roligt med en massa bilder!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Å föresten, vad skönt att det funkar med armen!

    SvaraRadera