fredag 29 juni 2012

"Inte så bra"... Som Sean Banan skulle ha sagt!


Hamnade i en liiiten svacka.... Så länge sen jag skrev.
Har inte haft orken bara. För tiden har ju funnits. Fast ändå inte riktigt.

Så vad har hänt sen sist? Mycket!

För det första:

Jag valde att bli uppsagd från mitt jobb! Och jag ångrar inte en dag av detta! Dom ville bli av med folk och jag kände att jag va klar där. Finns så mycket annat jag skulle vilja göra innan jag blir gammal å pensionär.
Jag fick X antal månader + Att dom betalade min Makupartist utbildning. Något som jag alltid velat
att göra så detta va en win win situation så att säga!

Så nu gott folk... Är jag utbildat Makeup Artist!
En 10 veckor lång utbildning. Och detta va nog bland d roligast jag har gjort.
Va dock lite nervös. För att plugga va liksom inte min grej i skolan och va så nervös för provet.
Men detta gick hur bra som helst! Även fast jag hade legat i influensan hela helgen innan provet.
Fick en 5:a! (Med betyg från 1-5, för dom som inte hade detta betyg system i skolan) Så jag kan inte mer
än vara nöjd!

Tänkte lägga upp lite bilder på detta. Så mitt första inlägg får kanske handla om vad jag gjorde sen jag slutade jobba och började plugga!

Kommer snart med bilder så fort jag fixat dom...

Nu ska jag ut i solen med mina fina sessor!

Pözz på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar